wtorek, 12 marca 2013

wizyta u ortopedy i zakupy

Wczoraj byłam z Olenka na wizycie u ortopedy. Pani doktor córkę naszą zbadała i miała dobre wiadomości. Rehabilitacja przyniosła dobre rezultaty. Miednica jest w porządku i dysproporcja ramion, która była niewielka, jeszcze się zmniejszyła. Olusia ma ćwiczyć 2 - 3 razy w tygodniu i za 4 - 5 miesięcy ponownie wizyta. Ucieszyły mnie te wiadomości, teraz tylko trzeba samozaparcia i mojego i córeczki przy systematycznej gimnastyce.
Przed wizytą Olcia miała zajęcia baletowe, a ja ten czas wykorzystałam na szybkie zakupy. Owocne były. Kupiłam sobie pantofle na niewielkim obcasie - wydają się całkiem wygodne i jestem zadowolona, bo groziło mi chodzenie boso, kiedy się ociepli. Odwiedziłam też Pepko i kupiłam skarpetki i majtki dla panienki naszej i śmieszna bluzkę dla najmłodszego dziecięcia. Tylko skarpet dla Michasia nie było, a potrzebuje, bo ze starych powyrastał. Widziałam ładne buty dla Olenki, tylko drogie niestety były. Zakup butów dla dzieci jeszcze przed nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz