czwartek, 26 kwietnia 2012

Po wizycie u ortopedy

Wczoraj odwiedziliśmy z Oleńką ortopedę, na wizytę czekaliśmy ponad dwa miesiące, no i cóż tu dużo mówić, nasza państwowa służba zdrowia po raz kolejny nas nie zawiodła. Przybyliśmy z wadą postawy, płaskostopiem i koślawością kolan. Pani doktor od razu powiedziała, że kręgosłupa oglądać nie będzie bo to dopiero u siedmioletnich dzieci (Oli brakuje pół roku:/) Nogi obejrzała i koślawości kolan brak, tak po prostu nasza panna ma zbudowaną nogę, że grubsze udo powoduje wizualne wrażenie koślawości. Płaskostopia też nie ma, ale tego się spodziewałam, bo ostatnio sama zauważyłam, że stopa naszej córki się zmieniła, wydaje mi się że wpływ na to mają ćwiczenia wykonywane na balecie i powtarzane też bardziej lub mniej systematycznie w domu. Pani ortopeda dopatrzyła się natomiast, że w czasie  chodzenia stopy lecą lekko do środka i zaleciła siadanie na kokardkę i noszenie odwrotnie założonych kapci. Na koniec usłyszałyśmy kilka miłych słów odnośnie Oleńkowej samodzielności, która sama się rozebrała i sama ubrała bez mojej pomocy. Jak dla mnie nic niezwykłego, ale pani dokor powiedziala, że widok to żadko spotykany i nawet dziewięciolatkom mamusie rozporki zapinają. Przyznam, że poczułam się mile połechtana, że taką ponadprzeciętną samodzielność wykazuje moje dziecię i jest za to chwalone, a i ja jako matka nadmierną opiekuńczością się nie wykazuję (przynajmniej w tym względzie;)).

Korzystając z wyprawy do lekarza umiejscowionego w pobliżu większych centrów handlowych mieliśmy wielkie plany odnośnie zrobienia zakupów do domu. Zakupy miały być  typu remontowo - wyposażeniowego, jednak jakoś czasu zrobiło się mało i nic w oczy szczególnie się nie rzuciło, więc do domu wróciliśmy z jednym wieszakiem na ręczniki do łazienki na dole i dwoma pudełkami do przechowywania zabawek. No i zakupy cały czas przed nami, ale chyba poszukamy bardziej kameralnych sklepów, bo w tych dużych to i ceny jakieś wysokie były, wyższe niż dotychczas spotkane, a wieszak musiał być tam zakupiony bo wyposażenie z tej serii w łazience mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz